Los Angeles!

Jäklar! Har redan varit hos Anna-Stina, Brad å Taylor en vecka! Men de är ju sen gammalt att tiden går fort när man har kul! Hängde i Santa Monica andra kvällen med Emma å Lisa från skidskolan på Skalet, de va kul! Jag köpte en jätte fin klänning som antagligen kommer visas upp på midsommar och världens tuffaste Converse! Köpte hockeybiljetter å drog till Anaheim för att se Detroit Red Wings-Anaheim Ducks, vilka jag efter att googlat en bild insåg vara mina barndomsidoler ankorna, även då kallad Mighty Ducks. Henrik Zetterberg gjorde mål efter inte ens fem min å tyvärr förlora mina favoriter. Va en grym upplevelse och bland de viktigaste var ju att jag hade ett sånt där finger!
Har sett Hollywoodskylten och därefter glidit omkring i Beverly Hills i x antal timmar å spanat på kändisars hus. Käka gomiddag på Hard Rock Café.
Har hängt på Venice beach å sett de konstigaste människorna någonsin. Har även träffat på vår Norska vän Idunn igen. Idag har vi och två tyskar varit på Six Flags å härjat bland bergodalbanorna, Gröna Lund släng dig i väggen. Kände dock efter några timmars åkande att jag fick lite "feber" å blev lite svag, så åt lite glass å vila lite.
Imornbitti kl 06.00 är de hockey! Sportnörden Ida har såklart ställt klockan, själv tycker jag de känns bra att jag kan ligga kvar i sängen å titta med ett öga.
För övrigt har vi idag varit borta exakt 100 dagar! Och Norge firar nationaldag, glad jag inte står i baren de här året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0