?

Känns som att jag vill stänga in mej i en bubbla å bara va där inne ett tag alldeles själv.

Känner lukten av Sverige

Nu är jag här. Hemma i mitt nya "hem" på Björnrike.. Flyttade in hos Hanna idag, tror de kommer bli Toppen!!!
Resan gick som en dans och det är jag glad över..
Nu ska jag sova och förhoppningsvis vara pigg imorn och åka bräda hela dagen, kanske ta en lunch på gården, gå på after ski och så vidare.

Hej då Breckenridge!!!!

Nu åker jag snart.
USCH!
Ses hemma.

Dagens donigar

Lyssna skit högt på musik.
Äta frukost.
Fara och åka bräda i Strålande solsken och plusgrader, de är svin varmt ute.
Ha after ski på våran altan och grilla.
Gå och köpa en snygg klocka.
Kanske åka till Frisco.
Ordna transfer till flygplatsen. (Men jag vill fortfarande inte åka hem)

Klart och betalt

4e RADEN!!!!!!!
Jag, Pappa, Sarah och Cat Stevens. Åhh va jag längtar.

JAAAAAAAAAAAA

Jag är så glad så jag dör! Eller nej, men iallafall så glad att jag gråter lite.
CAT STEVENS spelar på Hovet i Stockholm den 7e Maj! JAG SKA DIT!!!!
Och biljetterna släpps om 2,5 timme i Sverige. Det är ett tecken att jag sitter här på andra sidan Atlanten och råkade klicka fram detta underbara Hallelujah moment.
Ska ringa min pappa via Skype å berätta den goda nyheten! Och få honom att boka biljetter. Annars gör jag de själv!!!
WOHOOOOOOOO så här glad är jag nu!

Dom didom dom dom

Snowboard är BÄST!
Idag har jag köpt en ny resväska som är skit snygg och med min vanliga tur så var det 30% rea på den plus local discount. Och det är livsgaranti, ett riktigt kap så att säga!
Ute är det strålande sol och plusgrader, vi ska grilla på altanen, dock blire inge hot tub för min del men jag överlever nog ändå.
I Fredags hade jag en dispyt med en av vakterna på Cecilias (Brecks största uteställe) och blev därmed portad!
Igår gick jag dit och bad om ursäkt och fick komma in igen. Det va snällt.
Igår blev jag även uppringd av 911! Hahah inte alla dagar de händer. Dom ringde och frågade om det var ett emergency och jag fatta ingenting sa att jag åkte Snowboard. Men då hade jag tydligen lyckats ringa i fickan. Men men ingen skada skedd..
Förövrigt, jaa jag vill INTE åka hem..

Ahhh

Jag har det så himla bra.
Idag va en kanon dag.
Strålande sol, dock lite för kallt.
Gick som smort i parken, har kommit igång med hoppandet och railsen var på min sida idag.
Hem käka nudlar och kyckling röd curry.
For iväg å härja på gymmet, spelade racket ball som är min nya favoritsport(ja nästefter Snowboard då, de ligger alltid snäppet högre)
Köpte en flaska rödtjut med en rolig etikett.
Nu ska vi strax äta hamburgare och klyftpotatis å massa sallad.
Sen blire nog Park Avenue och lite biljard.
Tror jag kommer kicka röv eftersom jag har en sån bra dag!
Plus att jag har min nya snygga Volcom skjorta på mej.
Hoppas att ni också har en bra dag, annars kan ni få leva på min lycka!

Hej då LA

Glömde förra gången att skriva att planet från Denver blev försenat och vi missade vårat anslutningsflyg till LA från Phoenix, fick sova en gratisnatt på hotell Radison men de va inte fy skam (fast jag är otroligt glad att Vickie va med annars hade jag grinat för länge sen) haha. Fick skjuts till flygplatsen kl 05 på morgonen och insåg att vårat plan va tvungen att mellanlanda i LAS VEGAS, sprang av planet och in på flygplatsen, självklart har dom spelautomater redan där. Fast de gills ju inte på wriktigt att vi vart där, det får bli en annan gång.
Universal studios var tufft och jag tycker alla borde åka dit en gång i livet. För en gång räcker, iaf om man har sån tur som vi hade, kanonväder och Jätte lite folk. Han med allt flera gånger om om vi nu så skulle vilja.. Bäst av allt var nog Krusty åket, fast vatten showen var också himla bra.. Sen tog vi bussen ner till Hollywood( visst här låter de ganska enkelt men egentligen så vare en snäll tjej som hjälpte oss hitta till tunnelbanan osv. Men fram kom vi, gick med huvudet ner i backen och kollade på ALLA stjärnor, bara de tog sin lilla tid. Träffade svenska Kalle som jobbar på HM och som citerade, Hollywood är ett rövhål, så här i efterhand håller jag med. Vi åt middag på Hard Rock Cafe och sen tog vi taxi till High Voltage där LA ink spelas in med Kat Von D som styr spakarna. Tyvärr va hon out of town på business, men de va coolt. Sen skulle vi försöka hitta till Whisky a gogo. Vi gick åt helt fel håll och bestämde oss av nån konstig anledning att gå på Museum kl 21.30 en Torsdagkväll i Hollywood. Var ett liknade museum som både jag å Vickie varit på i Prag, handlade om massa psykiska grejer, rasrelationer, dödsstraff, spöken ja allt möjligt. Vi va inte där så länge kan tilläggas.. Fast intressant var de.
Hittade efter många tusen steg till Whisky a gogo och gick in å tog en öl, de va också tufft.
Sen ja vad hände sen, vi skulle försöka ta oss hem till Hermosa beach där vi bodde och de visade sig vara de svåraste av allt. Tog oss cirka tre timmar och då mer flera olika bussbyten och Läskiga folk som knappt har råd att ta bussen. Men vi tog oss hem helskinnade och efter en god natts sömn gick vi på massage dagen efter. Sen åkte vi hem, hem till Breckenridge. Det va roligt att komma tillbaka och jag vill inte åka hem till Sverige, men så blire ju alltid när man är ute å flänger.. Visst jag saknar folk och längtar hem lite men jag vill inte..
Imorn ska vi åka till Frisco och göra Amerikanska ID, kanske jag bestämmer mej för att stanna.
Nu ska jag å Anna laga lasange, mmm.

Kort sammanfattning

Igar hyrde vi feta low rider cyklar och cyklade fram och tillbaka till Venice beach, tog x antal timmar och vi fick senare veta att det var 4 mil! Haha. Bra jobb dar! Venice beach ar forovrigt ett galet stalle.
Idag har vi legat pa stranden och sedan strosat runt pa gatorna i Santa Monica och shoppat lite..
Imorn vantar Universal Studios heela dagen lang! Hollywood kanske aven ska fa smaka lite pa vara Svenska fotter.
Livet ar bra fint och jag kanner mej fri som en fagel.