Marie och Maria

Yes idag har jag namnsdag! Inge mer med de.
Hade fyra roliga dagar i Surfers men såklart regnade de också. Låg dock vid poolen en hel dag när solen va framme! Hängde hos Idas kompis Jamie å käka tacos och kollade på hockey. Trevligt.. Nu har vi varit i Noosa i tre dagar, även här har de regnat!! Översvämningar uppöver i landet och det är ju dit vi är påväg, suck. Bussarna har varit inställda men vi har tur och våran går om en timme till Hervey Bay. Sen Blir det Fraser Island och sova i tält i två nätter! Håll tummarna på att vi får sol!!! Det är för övrigt världens största sand ö och vi ska åka runt i en jeep. De ska bli spännande. Uppdaterar igen efter helgen.

Byron Bay

Sag nu att jag skrev i forra ilagget att vi va i Byron Bay! Haha menade ju Bondi Beach! NU ar vi dock i Byron Bay, i en timme till for sen ska vi hoppa pa bussen till Surfers Paradise. Har hangt har i fyra dagar och de har regnat alla dagar, sa de ar lite trakigt.. Har bokat hela Fiji vistelsen med boende, mat och batresor, kanns gott.. Surfade haromdagen i regnet, gick val inte stralande om jag ska uttrycka mej fint. Snowboard kommer alltid komma pa en forsta plats! At just en skit god burrito sa om ni ska hit jag kan tipsa! Annars ar de fint men vi haller saklart tummarna for mer sol!!!

15 Feb

Åt alla hjärtans dag middag på Hard Rock café igår med Ida och Malin, såg de sjukaste fyrverkerierna i hela mitt liv!
Insåg också att jag inte firat alla hjärtans dag på tre år i Sverige.
2011 var jag i USA och åt Indiskt med Anna
2012 var jag i Frankrike och hade en halsböld och försökte få ner lite Ben och Jerry. Ska bli spännande att se vart jag befinner mej nästa år.
Här har det iaf varit sol nu och igår var vi på Byron Bay, hade föreställt mej de större efter att ha sett programmet men men de va fint. Idag tog vi färja till Manly beach och stekte lite extra, och ja jag har bränt mej lite lätt.. Vi glider mest omkring å tar de piano, sånt man ska göra när man har semester.
Kollade dock två Snowboardfilmer idag och kan ju direkt erkänna att det ser helt underbart ut!!!

Australien

Halvklent på uppdateringsfronten jag vet men men.
På Arlanda chillade vi med Frida och höll på att missa första planet till Finland, resulterade i att vi blev uppropade i högtalarna och fick springa som idioter, de gick bra.. Till Thailand fick vi sitta första klass, jag älskar första klass!!! Sov på en soffa i typ sju timmar på flygplatsen i Bangkok för att sen hoppa på planet till Australien. Bodde hos Idas kompis Malin och hennes kille med familj några dagar, de va riktigt gött.. Åkte till Olika stränder och ett Zoo och mata kängurus.På kvällen grilla vi känguru de va väldigt gott! Nu bor vi på ett hostel inne i Sydney i ett rum med 4 andra, däribland två svenska tjejer vi hänger lite med.. Har bokat en bussbiljett upp till Cairns det är 250 mil!! Haha, fast det är en sån man får hoppa på och av när man vill så första stopp på Måndag blir Byron Bay.
Så nu fick ni lite kött på benen, skriver igen om nån dag,
Vi har de väldigt bra iallafall.

Sista natten på Wremmet

Planen att åka ner till Sthlm idag sprack rätt hårt iochmed att jag spydde som en gris från kl 19-01 igår. Ingen aning varför.
Har just packat klart, tror jag, hoppas jag..
Åker bussen ner imorn till Ida å hennes mormor sen flyger vi på Tisdag.
Ska göra mitt bästa med att uppdatera mycket!

Nu ska jag sova en sista god natt i min egen säng på fem månader! Herregud.