Las Vegas

"Alla älskar Vegas" är inget uttryck, det är ett faktum. Kan inte sätta fingret på de men jävlar vilken stad. Allt va kul! Tog en dagstur ner till Grand Canyon också. Lätt de tuffaste jag någonsin sett, tycker alla borde se de. Jag å Ida har redan suttit å planerat på en resa till Vegas igen!
Nu är vi i Tampa Florida hos våran kompis Alba vi träffa i Australien. Igår sa hon - När jag går mot Norr får jag allergichock. Haha hon är väldigt rolig! Va på Disney World i nästan 12 timmar igår, de va som en dröm. Även att jag lyckades snacka åt mig ett handikappspass och fick glida runt i rullstol och gå före i kön, vilken dag!
11 dagar kvar av världens bästa resa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0